Overheid
Overheid
Gezondheidszorg
Gezondheidszorg
Vastgoed
Vastgoed
Logistiek
Logistiek
Automotive
Automotive
Zakelijke dienstverlening
Zakelijke dienstverlening
Industrie
Industrie
Financiele dienstverlening
Financiele dienstverlening
TBM Groep TBM Groep
print pagina
TBM Groep; altijd bereikbaar

Heeft u een vraag? Leg het ons voor. Wij gaan graag met u in overleg of wij daarbij iets voor elkaar kunnen betekenen. Heeft u een klacht? Vertel het ons. Dan kunnen wij daar iets aan doen.

De TBM Groep kent meerdere manieren om daaromtrent met ons in contact te komen. U vindt ze hier.

Vragen
Een belangrijk bijdrage aan de tevredenheid van onze opdrachtgevers zit hem in onze bereikbaarheid. In 2009 hebben wij dit aspect nog verder doorgevoerd met de introductie van de TBM Service Desk. Hiermee helpen wij de vraagstukken van onze opdrachtgevers in goede banen leiden. Overzichtelijk en voor de vraagsteller beheersbaar. Voordeel is een gegarandeerde bereikbaarheid, nooit misverstanden over de vraagstelling en voor de vraagsteller continue inzicht in de voortgang van de afhandeling van zijn vraag.

Met de TBM Service Desk beslist de vraagsteller zelf of hij continu geïnformeerd wil worden over de voortgang van de be- en afhandeling van zijn vraag. De vraagsteller wordt desgewenst geheel geautomatiseerd over elke interactie op zijn vraag per e-mail geinformeerd. Men kan dit on-line volgen, ongeacht waar men op dat moment is. Beschikken over een internetverbinding is voldoende. De opdrachtgever kan via zijn persoonlijk account op de TBM Service Desk de afhandeling van zijn eigen vragen niet alleen on-line volgen, maar ook directief beïnvloeden.

Klachten
Ook met andersoortige boodschappen gaan wij gestructureerd om. Hoewel we er natuurlijk naar streven geen klachten te krijgen blijft alles wat we doen mensenwerk. Schroom niet om ons op iets aan te spreken wat u dwarszit of zou kunnen gaan zitten.

Wij zien een klacht als een ultieme kans om onze dienstverlening en/of producten verder te verbeteren of te optimaliseren. Zit u dus iets dwars? Breng het dan onder onze aandacht zodat wij uw signaal op kunnen pakken en er iets mee kunnen doen.

Algemene opmerkingen
Maar ook opmerkingen over bijvoorbeeld onze website of signalering van content die mogelijk inbreuk zou maken op wettelijke bepalingen c.q. inbreuk zou maken op rechten van derden verzoeken wij u ons altijd te melden.

Wij kunnen en zullen bij gebleken juistheid van een afgegeven signaal de alsdan toepasselijke maatregelen nemen en de aanbrenger altijd op de hoogte stellen van de genomen maatregel.

De TBM Groep dankt u al bij voorbaat voor uw medewerking bij het ons attent maken op een omissie in de kwaliteit van onze dienstverlening of website.

Actueel
TBM Groep
TBM ||buName||
Pilots van SBR Scan LITE zeer succesvol!
Harrier doet de eerste pilot met SBR Scan LITE en blijkt zeer enthousiast. Zie hier zijn presentatie op de XBRL 
TBM ||buName||
SBR verandert meer dan alleen het formaat van een bericht
SBR introduceert en dwingt intermediairs tot strategische afwegingen. Als intermediair ziet u de veranderingen binnen uw werkveld op u afkomen. Onafwendbaar. Hoe gaat u er mee om of hoe laat u SBR voor u werken? De SBR Scan LITE brengt u een onafhankelijk en vooral objectieve reflectie over de SBR gereedheid van uw organisatie. 
TBM ||buName||
TweetUps van accountants leidt tot constructieve Cocreatie
NIVRA/NOVAA hebben de kracht van social media wel op een heel bijzonder manier ervaren. Twitternde accountants tuigende zonder enige moeite en in zéér korte tijd een brede maatschappelijke discussie op, waar de beroepsorganisaties niet omheen konden! De betrokkenheid voor het vak is groot!
TBM ||buName||
De TBM Groep en XBRL voor Accountants bundelen hun krachten
Een gemeenschappelijke achtergrond in de accountancy was de aanleiding. Vanuit onze gezamenlijke adviesgerichtheid en focus op intermediairs hebben de TBM Groep en XBRL voor Accountants besloten de krachten te bundelen om accountants, administratiekantoren en fiscale intermediairs te ondersteunen met de implementatie van SBR.
TBM ||buName||
Register IT Auditor preferred supplier voor Third Party Assurance
Tijdens de IT-auditorsdag op 22 september 2010 in Congrescentrum Amstelveen zijn de resultaten gepresenteerd van een onderzoek onder IT-auditors over de nieuwe assurance-standaard 3402.
TBM ||buName||
Na kritisch AFM rapport: Beleggers eisen opheldering van accountants
Grote beleggers zijn ’bezorgd’ over het AFM rapport waarin de kwaliteit van accountantscontroles wordt betwist. Stichting Eumedion, die grote institutionele beleggers vertegenwoordigt, wil ’op korte termijn helderheid’.
TBM ||buName||
AFM directeur Maijoor: ' het zijn ernstige bevindingen '
Steven Maijoor, directeur bij de financiële toezichthouder AFM, heeft vandaag een kritisch rapport gepubliceerd over de kwaliteit van accountantscontroles. De gebreken bij de controles zijn "breed en systematisch", aldus het rapport. Zowel beleggers als accountants hebben geschokt gereageerd.
TBM ||buName||
AFM directeur Maijoor: ' Manco's zijn ernstig '
Zware kritiek AFM op accountants van bouwbedrijven en overheid. De kwaliteit van accountants die bouw- en vastgoedbedrijven controleren schiet "structureel" tekort. Ook accountants in de publieke sector en de auto-industrie laten grote steken vallen.
TBM ||buName||
AFM: Grote accountants scoren onder de maat.
De kwaliteit van de accountantscontrole moet fundamenteel beter. Dat stelt de Autoriteit Financiële Markten (AFM) woensdag naar aanleiding van onderzoeken onder de grootste vier accountantskantoren in Nederland, Deloitte, Ernst&Young, KPMG en PricewaterhouseCoopers.
TBM ||buName||
De kwaliteit van de accountantscontrole moet 'fundamenteel' beter.
AMSTERDAM AFM: grote accountants scoren onder de maat. De kwaliteit van de accountantscontrole moet ’fundamenteel’ beter. Dat stelt de Autoriteit Financiële Markten (AFM) woensdag, naar aanleiding van onderzoeken onder de grootste vier accountantskantoren in Nederland, Deloitte, Ernst&Young, KPMG en PricewaterhouseCoopers.
TBM Groep
© copyright TBM Groep 2009 - 2024